tisdag 17 februari 2009

Addicted

Someone told me long ago
theres a calm before the storm,
I know; its been comin for some time.
When its over, so they say,
itll rain a sunny day,I know;
shinin down like water.

Chorus:I want to know,
have you ever seen the rain?
I want to know, have you ever
seen the rainComin down on a sunny day?
Yesterday, and days before,
sun is cold and rain is hard,
I know; been that way for all my time.
til forever, on it goes through the circle,
fast and slow,I know; it cant stop, I wonder.


underbara låt, smokie- have you ever seen the rain.
Idag är ja i vecka 31 :)
På fredag i månad 8
nu går det undan och jag lääängtar!

Men hur ska jag göra, ingen vagn än å inga pengar från a kassan ÄN!! :(
kommer inte gå nå bra det..
men men.. så är tydligen livet på en pinne.
Vill inte låta penagr förstöra mitt humör
men det är faan i mig skitsvårt.
Jag hatar pengar..det gör jag!
usch..


I mogon ska Michell på skidlopp på dagis..
Kärven loppet heter det.. så kul.
ska dit å heja fram gumman :)
Minns när man själv va liten, hatade skidor ja,,
haha
men men Jimmy gillar längd?? Jimmy..kan ni tänka er haha
min gorumpa det!

Ne nu ska ja fortsätta prata med Madelene lite granna..
Ha de´t

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar